۱۰۶,۰۰۰۲۹۷,۴۴۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

فوم شستشوی صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست حساس مستعد اکنه Genobiotic Foam

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی فوم شستشوی صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست حساس مستعد اکنه Genobiotic Foam
مشخصات
- لایه برداری ملایم جهت آماده سازی پوست برای جذب ترکیبات و مواد موثره
ابعاد به میلی متر 50*50*175
ترکیبات اختصاصی BHA، عصاره چای سبز، Zinc-PCA، عصاره لیمو، سولفور (گوگرد)، آلانتوئین
توضیحات تکمیلی عصاره چای سبز: این عصاره خواص آنتی اکسیدانی دارد و موجب پاکسازی پوست از سموم و ترکیبات مضر (رادیکال های آزاد) می شود. همچنین به رفع التهاب و حساسیت های پوستی کمک می کند و موجب پاکسازی پوست از عوامل میکروبی می شود. عصاره لیمو موجب لایه برداری ملایم پوست می شود و به پاکسازی پوست از سموم محیطی کمک کرده و باکتری آکنه را نابود می کند. بتاهیدروکسی اسید: با لایه برداری ملایم موجب پاکسازی منافذ پوست از چربی، سلول های مرده، کراتین و آلودگی های محیطی می شود و میزان لطافت و نرمی پوست را افزایش داده و باعث کاهش التهاب می شود. سولفور (گوگرد): به اعماق منافذ پوست نفوذ کرده و به رفع ترشحات اضافی غدد چربی و سایر آلودگی های مسدود کننده منافذ پوست و مسبب آکنه کمک می کند. این ترکیب دارای خواص دوگانه کومدولیتیک و کراتولیتیک جهت لایه برداری و رفع کومدون های پوستی است و همچنین خاصیت ضد میکروبی دارد. Zinc-PCA: زینگ پی سی ای فعالیت آنزیمی ۵-آلفاردوکتاز را مهار می کند در نتیجه میزان ترشح سبوم (چربی پوست) تنظیم می شود. این ترکیب همچنین باعث رطوبت رسانی موثر به پوست می شود و خواص باکتری و استاتیک دارد. آلانتوئین: دارای خواص ضد التهابی دارد و از ایجاد حساسیت و آزردگی پوست جلوگیری نموده و به رفع خشکی پوست کمک می کند.
جنس بسته بندی جعبه مقوایی
جنسیت مصرف کننده عمومی ( آقایان و خانمها )
سایت تولید کننده WWW.genobiotic.com
سن مصرف کننده نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان
شکل محصول فوم شستشو
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
فاکتور حفاظتی UVA و UVB
کارایی محصول لایه برداری ملایم جهت آماده سازی پوست برای جذب ترکیبات و مواد موثره ؛ پاکسازی ملایم پوست از چربی، آلودگی سلول های مرده و مواد آرایشی ؛ کنترل و پیشگیری از بروز آکنه و جوش بدون خشک کردن پوست ؛ ایجاد تعادل در ترشح چربی و رفع براقی پوست ؛ ضد التهاب و رطوبت رسان
مشخصه های تخصصی فراورده این فوم به گونه ای طراحی شده است که بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی، موجب پاکیزگی پوست صورت می گردد. فوم شستشوی صورت ژنو بایوتیک، حاوی ترکیباتی است که چربی، آلودگیهای پوستی، تجمع سلولهای مرده، مواد آرایشی و باکتری عامل آکنه را در منافذ پوست به خوبی پاکسازی کرده، در نتیجه باعث شستشو و تمیز نگه داشتن پوست میشود.
مناسب برای پوست صورت
مناسب برای نوع پوست پوست حساس
نام تولید کننده پارس آزمای طب
نوع نگهدارنده محصول جار ( بطری ) پمپ دار
وزن بسته پستی 400 گرم
وزن کالا 241 گرم
وزن یا حجم خالص 150 میلی لیتر
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه